可以出各种像素小人人儿!可以配合其他lora来玩!也可以出像素场景!权重0.5就行!
画人像素推荐512X768,高清修复1.5.重绘幅度0.4,再高就没有像素感了。
画建筑推荐768X768,高清修复1.2
触发关键词:pixel
You can make all kinds of pixel charactor! You can play with other lora! You can also create pixel scenes! A weight of 0.5 <local lora name:0.5>will do!
512X768 pixel is recommended for drawing character, hires fix: Upscale by 1.5, Denoising strength 0.4, no pixel feeling if it is higher.
Drawing buildings recommended 768X768, hires fix Upscale by1.2,
Trigger Words: pixel
いろんなピクセルキャラが作れます! 他のローラと遊べる! ピクセルシーンも作れます! 0.5 の重みで十分です。また、
人物を描くなら512X768ピクセル推奨、HDリペア1.5、再描画範囲0.4、それ以上だとピクセル感なし。
建物の描画推奨 768X768、HD リペア 1.2
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3.0整合了前两版的优点,增加大模型兼容性的同时,现在能生成更加精细,符合现代审美及设计感的像素画了。同时场景生成方面也获得了强化。建筑,室内,SLG等等都可以尝试下。
像素画起源于上世纪末,是电脑/游戏机/显示器机能不足下妥协的产物。力求在有限的算力和分辨率限制下绘制出精细的画作。21世纪后,渐渐的硬件水平提高了,像素画也获得了精细度的解放。同时3D技术大行其道,像素艺术家们只能在独立游戏和任天堂掌机上继续创作,同时像素画也作为一种风格继承了下来,由于细节的缺失,反而给人一定的想象的空间。以歧路旅人为代表的HD2D则是其现代精神继任者。
以此来缅怀那个像素艺术的黄金年代。
This version integrates the advantages of the previous two versions. While increasing the compatibility of large models, it can now generate more detailed pixel paintings that meet modern aesthetics and design. At the same time, scene generation has also been enhanced. Architecture, interior, SLG, etc. can all be tried.
Pixel art originated at the end of the last century, and it is the product of compromise under the insufficient performance of computers/game consoles/monitors. Strive to draw fine paintings under the limitation of limited computing power and resolution. After the 21st century, the level of hardware has gradually improved, and pixel art has also been liberated in fineness. At the same time, 3D technology is popular, and pixel artists can only continue to create on independent games and Nintendo handhelds. At the same time, pixel art has also been inherited as a style. Due to the lack of details, it gives people a certain space for imagination. by HD2D represented by Octopath Traveler is its modern spiritual successor. In order to remember the golden age of pixel art.
このバージョンは、前の 2 つのバージョンの利点を統合し、大規模なモデルの互換性を高めながら、現代の美学とデザインを満たす、より詳細なピクセル ペインティングを生成できるようになりました。 同時に、シーン生成も強化されました。 建築、インテリア、SLGなど、すべてお試しいただけます。
ドット絵は前世紀末に誕生したもので、パソコン・ゲーム機・モニターの性能不足による妥協の産物です。 限られた計算能力と解像度の中で、精巧な絵を描くように努めます。 21世紀以降、ハードウェアのレベルが徐々に向上し、ドット絵も細かさが解放されてきました。 同時に、3D 技術が普及し、ピクセル アーティストは、独立したゲームや任天堂のハンドヘルドでのみ作成を続けることができます. 同時に、ピクセル アートもスタイルとして継承されています. 詳細が不足しているため、人々に想像力のための特定のスペース。 に オクトパス トラベラーに代表される HD2D は、その現代的なスピリチュアルな後継者です。 ピクセルアートの黄金時代を思い出すために。
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2.0降低了拟合度。能更好的适配各种大模型。更能出结合场景的角色,和更丰富的画面。相对的像素感没那么严格了,比如像素描边少了,更色块化,所以说是像素风更合适,不再是像素画了。喜欢传统像素的推荐继续用1.0.
2.0 reduces the fit. It can better adapt to various large models. More characters that can combine scenes, and richer pictures. Relatively, the pixel sense is not so strict, for example, there are fewer pixel strokes and more color blocks, so it is more appropriate to say that the pixel style is no longer a pixel painting.Those who like traditional pixels are recommended to continue to use 1.0.
2.0 ではフィット感が低下します。 さまざまな大型モデルによりよく適応できます。 シーンを組み合わせることができるより多くのキャラクター、およびより豊かな写真。 比較的、ピクセルセンスはそれほど厳密ではありません。たとえば、ピクセルストロークが少なく、カラーブロックが多いため、ピクセルスタイルはもはやピクセルペインティングではないと言う方が適切です.従来のピクセルが好きな方は、引き続き 1.0 を使用することをお勧めします。